LovelyCakes selling HALAL and freshly homemade Cakes and Biscuits with various flavour for you to order any time and any occasions.



Wednesday, May 6, 2009

Projek baru dan Walnut Carrot Cake

Salam uols!
Maaf la kalau dah lama tak update, Saya sibuk ngan projek terbaru sekarang ni jadinya dari minggu lepas dan minggu ni saya tak ambik order banyak sebab nak concentrate kat projek ni. Dah siap projek ni baru la mudah sket saya nak membaking semula.
"Apa projek baru tu?" mesti ada yg tertanyakan...sabarrr.. akan saya tonjolkan kat sini juga satu hari nanti. Projek ni takde kena mengena ngan kek, biskut dan seangkatan dengannya... projek ni buat kamu-kamu yg suka nak shopping. See saya dah terbagi hint la pulak! Tunggu ya kemunculanya nanti!
Bila adanya projek baru ni tugas membaking masih seperti biasa ya! jangan pulak ingat saya dah bersara, insyaallah selagi diberi peluang saya sedia menyambut cabaran-cabaran anda utk membuat kek. Projek baru hanyalan channel kedua sahaja...
Pada yg menanti pakej hari ibu! saya minta maaf juga saya tak sempat membuatnye, tahun ni cuma saya boleh sediakan sebiji kek buat hadiah penghargaan ibu-ibu dan isteri-isteri anda.. no cuppies this year. Gambar rupa kek tu esok insyaallah saya akan siarkan dan tunggu la lagi ya...!
Di bawah adalah sekotol order yg mampu saya ambil itupun sebab she's my regular customer nak tolak tak sesuai gitu.
Vicky from Sri garden sekali lagi order Wanut Carrot Cake.
entry kali ni banyak pulak membebel kamu yer! ok la tunggu esok saya siarkan gambar kek sebiji buat 'Hari Ibu" dan JGN lupa nantikan kemunculan projek baru tu!

1 comment:

Anonymous said...

semoga projek baru akan success dan nak tgk promosi hari ibu..

nak order ni.. maybe nak 1 week slps hari ibu..

apa2 dya akan roger balik..

ok..