LovelyCakes selling HALAL and freshly homemade Cakes and Biscuits with various flavour for you to order any time and any occasions.



Monday, June 22, 2009

I'm getting slow!

Salam Uols,
Ini projek minggu lepas... ada beberapa order untuk saya yg slow ni. Saya hanya amik order utk weekdays sahaja minggu lepas.. sebab Sat & Sun saya nak berehat dan menyediakan barang2 untuk order Linda dan menghantarnya ke Temerloh pada hari Khamis.
Jadi minggu ni saya tutup order hingga minggu depan baru buka semula, saya akan sangat busy minngu ni.
Untuk minggu ni saya dah tak mampu nak amik order lain selain dari order Linda.
Maaf ya buat sesiapa yg teringin nak order minggu ni saya tutup seminggu... minggu depan Isnin 29 June saya buka semula.
Ini order dari Zulia, she's my loyal customer.
This time Zulia order for father's day... yg Ogy sudah tersalah tarikh hehehhee.. Thank you!From Zulia juga utk Hubby.
FYI : Untuk order 3 small cute cuppies ni Ogy hanya buat jida ada cuppies extra ya!
Order from Wan utk makan2 dirumahnya. Thank you.
Order from Dya..this time Dya request utk father's day pulak.. Bagus2 betul bakal menantu nih! Thank you!
Order from my cousin Sipere...She's order Choc Marble Cheese cake yg Ogy surahkan dgn choc. Thank you!
Cuppies order from Anisah.. Thank you!
Dan terakhir sekali sebiji kek Buah Kukus yg Ogy lupa nak snap gambo.. order from cikgu2 di Sri Garden School.

No comments: